tisdag 1 februari 2011

En dag snart klar...!

Ja jag längtar lite efter soffan just nu. Har inte sovit så mycket inatt så jag hoppas jag sover igen det nu till natten. Edvin har varit på dagis idag. Åkte lycklig och kom hem lycklig. Så härligt. Anton sitter just nu i sitt rum med honom och spelat tv-spel. Jag hör hur dom pratar och diskuterar. *goungarna* Middagen är i ugnen. Köttfärslimpa med soltorkade tomater och fetaost. *så gott*
Mannen i huset pysslar med diverse små snickerier som måste göras. I går var vi och tittade på en lokal till bröllopet, den var si så där. Inte så bra som jag förväntat mig, så lite besviken är jag allt.
Vi får väl se vad det blir i slutändan.
Jag tog mig en sväng till stan för att hämta Antons mediciner som började ta slut. Då sprang jag in till en sko affär och vilken flax jag hade. Hittade ett par vinter kängor som jag föll pladask för. och till halva priset. *yes*

2 kommentarer:

Anonym sa...

En alldeles vanlig dag :-)
En härligt skön sådan som flyter på med behag.
Synd att inte lokalen verkade bra, men du/ni hittar kanske nåt bättre.
Ha en fin kväll//Lena

Make everyday a good day. sa...

Ja Lena, En alldeles vanlig dag. Tänk att man är så glad över sådana.
Hoppas också att vi kommer hitta en finare lokal. Håller mina tummar.