onsdag 9 februari 2011

Onsdag igen då..!

Ja nu kör vi onsdag, eller nu är det ju eftermiddag. Jag har varit med Anton till tandläkaren i morse, då passade jag på att handla hem lite saker som jag inte kom ihåg igår när vi handlade. Hos tandis gick det bra, men han MÅSTE bli bättre på att använda tandställningen.
Efter jag kom hem i det fina men kalla vädret så började jag baka till gossarnas kalas i helgen. Det blev Hallongrottor, nougat rutor och philadelphia bullar i långpanna. Sen tog energin och baklusten slut. Gjorde choklad bollar igår så det borde kanske räcka med det jag har nu.

Nu känner jag att det vore skönt med en liten vila, men Anton kom just hem från skolan och jag ska snart iväg på ett möte i stan så jag tejpar väl upp ögonlocken i pannan istället.. *hehehe* Nädå det ska jag inte ******tror jag*

1 kommentar:

Anonym sa...

Efter en sådan baklusta är det väl inte konstigt om du är lite trött! Skönt att det funkade bra hos tandläkarn.
Sov sött och kram på dig//Lena