tisdag 8 februari 2011

En ny dag...!

Solig tisdag och jag sitter inne. Fy på mig....! Nä jag vet inte riktigt hur jag ska orka ta mig i kragen och gå ut. Har väldiga magknip som kommer och går, då är det inte roligt att ha en bit hem om man måste på hemlighuset.

Anton är piggare idag, har varit dålig i ett par dagar nu, den där huvudvärken vill inte alls ge med sig, men i morgon ska jag återkoppla till bup om hur pulsen är när vi tagit bort stratteran. Få se vad dom säger när den blivit ännu högre. Inte det som dom väntade sig i alla fall.
På sjukhuset i fredags när vi gjorde pricktest på Anton så trodde läkaren starkt att både Anton och jag led av migrän. Jag blev lite småskrattig av att man går länge till läkare utan resultat, sen kommer Läkaren på Barn och konstaterar hur det är bara rakt upp och ner. TACK säger vi då. Äntligen folk som lyssnar och bryr sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det härligt med sol och vårkänslor, men det finns en nackdel med det och det är att man får dåligt samvete om man vill sitta inne en dag.
Skönt att Anton börjar må bättre. Ja du tänk att det ska vara så svårt att komma till rätt läkare ibland?
Kram och ha en fin vecka//Lena