måndag 21 februari 2011

Jag längtar..!

Till sommaren och allt härligt som följer med den ;)

Sol, värme, bad och skoj. Grilltider- alla tider ;)
Härliga sköna sommar kom snart för jag fryser.

Helgen som har gått, har jag varit som en sengångare, så slokig och så trött. Trist känns det när man inte riktigt känner att man är så pigg som man skulle vilja vara. Jag har bara tittat i fönstret då Hans och Edvin varit ute (skäms)
Anton har varit hos sin pappa så inga dator, eller bilspels ljud har hörts på flera dagar. Och ingen musik. Det har varit så otroligt fridfullt för öronen på kvällarna.

I morgon så ska vi tillbaka på BUP för några timmars jobb för Anton och en del tidningsläsande för mig ;)
Får packa ner massa intressant att läsa. Efter det ska jag och Hans vidare med Edvin till sjukhuset för en koll hos sjukgymnasten så det blir full dag imorgon, men ändå ack så mycket mindre att måste göra i veckan jämfört med förra veckan som var galet full.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan svärmor och svärfar kommer med Sam som jag ska vara hundvakt åt när dom uppvaktar en 90 åring.
Ha en fin dag alla.









2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu är det kallt och snöigt IGEN!
Hoppas allt går bra med Bup och sjukhusbesök.
Mysigt att vara hundvakt...
Nä ibland är man trött så det räcker och blir över, men man kan ju inte vara på topp jämt.
Härliga sommarbilder, den sista är ju helt underbar ;-)
Kram och ha det gott//Lena

Mamma Zoffe sa...

Tror vi är många som verkligen längtar efter den nya årstiden :-) Härligt att du påminner med fina sommarbilder!!

Kramis