lördag 12 februari 2011

Hipp hipp Hurra...!
















För Anton som fyller 13 år...!
Tiden flyger fram när man ser bakåt, ser man framåt så kan det ibland kännas som att det står still. Men det är mest för att det är jobbiga perioder då tror jag.

Jag tog ett beslut häromdagen och satte tillbaka stratteran på kvällen till honom, vi orkade bara inte med att ha det på sånt vis. Och Anton mådde inte heller bra av att vara på det viset som han blev. Han är en kille som kräver mycket medicin och jag fattar inte att dom rör i det när det gång på gång blir dåligt, när jag var där sist så bad dom att vi skulle prova ha honom utan medicin på helgerna. Öhhh jo visst om han får bo hos er då sa jag. Aldrig att jag provar. Nej tack jag vet vad det innebär, och en sån upplevelse vill jag inte vara med om.

Tack snälla allihopa för era kommentarer ska svara er lite senare. Ni är bäst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra svar, att Anton kunde bo hos dem som hade det "fina" förslaget att ha skulle vara utan medicin på helgerna!!
Tänk att det verkar som om det är helt ok att experimentera med barn och deras medicin hur som helst. Sen hur de och resten av familjen mår är tydligen ovesäntligt i deras ögen. Ja, de behöver ju inte ta hand om det som blir...
Bra att du stod på dig, varför ska Anton må dåligt?

Ja du vad tiden går fort ibland...13 år! Gtattis till tonåringen :-)
Hoppas att ni får en bra dag!
Kram Lena