onsdag 23 februari 2011

Undra sa flundra...!

Om det går bra för mig med is lykta nr 2..! Anton ska ha den till skolan imorgon. Den förra jag provade göra frös rakt igenom så det blev bara en grön isklump tyvärr. För kallt med -30 tydligen. Nu vaktar jag den så jag hinner knacka hål på den och vattnet rinner ut. *hoppas jag*

Har skickat iväg lillskrutten Edvin till dagis, i dag hoppade han snabbt in i Taxin eftersom han hade bråttom till dagis för han var pirrig i magen då han ska följa med en KOMPIS hem idag när dom slutar. Så glad och nöjd kille.
Anton är nöjd han med för snart är det dags för sportlov ;) Alltid härligt med ledighet tycker ju han. Mina öron fasar lite för det tyvärr. Ständigt denna dunkande musik från hans rum och det evinnerliga ljudet när han spelar bilspel. *gaaahh* Nåja det blir till att plugga teori till disco. *skrattar*

Nä om man skulle se till att Anton kommer sig iväg han med, han hade visst lovat att vara med på gymnastiken idag. Om han var med på hela lektionen så skulle han få åka och bada i morgon. Så hade dom gjort upp i skolan i måndags. Få se om det går vägen....?!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är väl bara att ta fram discokulan, glitterlinnet och gilla läget :-)
Ja det där med islyktor är ju inte alltid så lätt när det är så kallt.
Hoppas att det funkar för Anton så han får åka och bada imorgon.
Kram kram och lycka till med teorin!
Lena

Annelie L sa...

Hoppas det fungerade för Anton så att han får åka och bada om han ser fram mot det.
Vi har precis avverkat sportlovet och det gick bättre en väntat eftersom vi fick fyra fritidsdagar som vi egentligen hade fått avslag för. Jag är jätteglad och Bamsefar var också jätteglad, han ville vara på fritids. Nu är skolan igång igen och vardagen flyter på, då känns det allra bäst. Hoppas det funkar att läsa teori i diskodunk och bilvrål, du får väl skaffa dig ett par bra öronproppar....
Ha det fint // Kram Annelie