måndag 17 januari 2011

Bara så där..!

Kommer jag på mig själv med att jag INTE orkat öppna bloggsidan på länge. Väldigt konstigt för att vara jag. Jag som älskar att följa allt som händer hos er allihopa där ute. Det har bara inte funnits minsta lilla gnutta till energi i kroppen. Jag har mått illa, haft ont i huvudet, får jätte ont när jag sitter vid datorn. Haft mycket mera ångest och så trött så det är jobbigt bara. På onsdag ska jag till läkaren dock för jag vill verkligen inte gå omkring och känna så här. Troligtvis så är det bara att ställa in medicinen lite. Den som reglerar och drar ner pulsen. Jag hoppas på det i alla fall. Känner mig riktigt glad kortare stunder under dagarna i alla fall och det är ju positivt.
Synd bara att det inte kan hålla i sig.
Helgen har varit en bra helg för Anton i alla fall. Glad och lycklig för att få vara ledig lite. Han sa i fredags - Skolan tar kål på mig....!
Jag funderar fortfarande hur det kommer gå till hösten..? Kommer han klara att gå över till årskurs sju.....? Det är den stora frågan det..
Nåja det visar sig. I morgon är det möte på BUP. Få se vad det ger..
Hej på er alla fina människor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men då! Det låter ju inte bra att du mår som du gör. Det är väl inget allvarligt? Hoppas att du kan få hjälp av läkaren. Sen gör det ju inte saken bättre att det är så lite soltimmar, det kan ju få vem som helst både trött och på dåligt humör.
Var rädd om dig och hoppas att Bup-mötet ger något bra!
Krya-på-kramar//Lena

Annelie L sa...

Stackars dig, det låter inget vidare. Hoppas det går fort tills på onsdag och att du får den hjälpen du behöver....och att mötet på Bup också går bra.
Jag slarvade bort ditt svar på min blogg på något mysko vis, läste den från min iPhon och sen tryckte jag bort den, det var inte alls meningen :((
Ta hand om dig nu och ha en fin kväll.
Kram Annelie