torsdag 8 september 2011

Torsdag idag...!

Och illamåendet vill aldrig släppa taget. Måste ringa VC snart, trodde faktiskt att det skulle gå över. Medicinerna som inte är helt ok. Men jag har varit förskonad länge, det är först förra veckan jag började må illa. Sorten på den ena byttes mot den billigaste på apoteket och det är nåt där som inte är som det ska tror jag. Men i det stora hela så är det som vanligt för mig när det blir höst. Då mår jag allt annat utom bra. Bara hålla ut till våren kommer igen med andra ord :)

Jenny (syster) har varit här en stund i morse då hon kört NÅN *L* till flyget. Där gick ett par timmar och sedan har jag burit ut lite skräp till garaget. Stackars hjärtat när han kommer hem och ser det ;) Nää så farligt är det inte, men vi måste åka till sopstationen tror jag. *L* Borde gå ut och göra lite höst på gården, men lusten faller inte riktigt på. Det får bli en annan dag. Blommorna är ganska fina ännu så det är inte akut egentligen. Blir hängandes här till Anton kommer hem från skolan.
Men det är inte helt fel det *flinar*

1 kommentar:

Annelie L sa...

Jag tycker ju om hösten, egentligen...men inte regnet och rusket, jag vill ha fin höst, med sol, vackra färger och hög fin luft.
Jag har inte gjort höstfint här ute heller.
Pelargonerna är fortfarande så vackra så dom får stå ett tag till.
Man blir lätt hängandes vid datorn av någon lustig anledning....den slukar tid, som säkert skulle kunna användas till något bättre.
Men som sagt, det är rätt kul.
Kramar om // Annelie