fredag 9 september 2011

Oj så tyst i huset...!

Bara maken och jag hemma i helgen. Första gången på flera, flera månader. Känns så bra att bara mora på med vad man vill och bara ta stunden som den kommer. Wiiihiii.
Edvin är lycklig hos mormor och Gunnar och Josse. Anton är en extra helg hos pappa och nöjd han med. Idag var han ganska billig där ett tag, fick sanera lite (läs mycket) i han rum i morse och det gjorde mig inte alls glad. Tur att sånt går över. *phu*
Vad vi ska göra i helgen då...? Ja bara vara och bara försöka vara sig själv ett tag, vi har jämt så mycket att tänka på att vi glömmer bort oss själva och det är inget kul. Just nu sitter vi på var sitt håll och ändå är det så mysigt. *knasigt va* Nä det tycker inte jag, vill jag prata med honom så gör jag det. *L* Ingen som går mellan och kräver full uppmärksamhet. *små pussgurkor*
Saknas bara lite vänner så hade allt varit perfekt ;)
Men det kommer det med.

1 kommentar:

Annelie L sa...

Att kunna sitta tysta bredvid varandra utan att det känns konstlat eller obehagligt är ett stort bevis på att man är trygg och trivs i varandras sällskap. Njut av er ensamtid och må gott!! Kram Annelie