tisdag 13 september 2011

Tisdag hela veckan lång...!

Nä inte riktigt kanske. Trött som bara den är jag nu igen. Standard tiden på klockan när jag somnar är över 01.30. Varje natt, bara vrider och vänder på mig. Lyssnar på allt och ingenting. Hör minsta lilla ljud och stressen ligger och lurar under ytan. Poppar upp mellan åt och då är det ännu mera svårt att slappna av. Jag hatar när det är så här. Blir så avis på maken som kan somna snabbt, nog för att han med har sådana nätter då han bara vrider och vänder sig han med.

I efter middag ska han ut och äta med jobbet, han berättade detta för Edvin igår och Edvin blev så stött och sa- Nej var synd, hur ska det nu gå ut
an nån pappa hemma..?
Hahaha ja denna lilla unge vill inte att vare sig mamma, pappa eller Anton ska vara borta. Han gillar bäst när alla är hemma.

1 kommentar:

Annelie L sa...

Det är alltid bäst när flocken är samlad ;)
Jag avundas min käre make också, han bara lägger ner huvudet på kudden och så sover han, medan jag ligger vaken och bara vänder o vrider på mig utan att kunna somna. Ändå är det oftast jag som är tröttas när vi lägger oss....jag förstår inte riktigt det där....
Ha en fin tisdagskväll, även om pappa i familjen inte är hemma och gör lyckan fullständig <3
Kram