tisdag 6 september 2011

Och iväg for dom allihopa...!

En härligt ljudlig morgon då Anton var arg och stressad för att dom skulle ha fotografering nu på morgonen. Läraren ringde igår efter att han kommit hem och informerade det, så det blev ju helt fel i hans värld. Han blev så sur och dundrade på om varför dom inte sagt det tidigare osv, osv. Nåja nu är han iväg och allt blir nog bra när det är över.
Jag ska åka in till stan för jag har möte på arbetsförmedlingen senare i dag. Hade tänkt lägga mig och vila en stund då alla farit men jag blev ju pigg när Anton var så sur och grinig. Edvin har sovit för andra natten i rad i våran säng och han är ju mysig när han ska hålla om en. Fast det blir så otroligt svårt att SOVA. Små händer som håller runt halsen eller boxas kring ansiktet hör kanske inte till det vanliga när man lagt sig på kudden. Men gosig är han.
Blev ingen mer snuva för honom än så länge *håller tummarna* bara lite nästäppa.
Nä nu är det dags för lite frukost tror jag, magen säger så i alla fall.

Inga kommentarer: