fredag 22 oktober 2010

Så trist...!

Grabbarna och jag är förkylda snoriga och eländiga. Jag vill bara ligga under en filt och få vara, men Edvin är ju pigg och vill leka och se film och allt som kommer honom för. Nu är han skitsur på mig för att jag rättade till en skruv i hans skruvdragare, näpp det dög inte, så nu är han i sitt rum och tycker jag är så dum och att allt är så eländigt. Hemska mamma va..?
Anton är uppe i sitt rum och kör bilspel. Han har varit lugn i två dagar nu och det är skönt som tusan. Jag har noll energi till att gorma just nu. Solen skiner där ute och det är ett par minus grader. Det ser så himla fint ut, skulle vilja gå ut. Den enda nackdelen med att solen skiner är nog att jag ser att det behövs städas här och det retar mig till tusen att jag faktiskt inte orkar. Känns lite som att man inte får sitta ner och bara vara, utan att tankarna far till allt som man borde göra

Nu är lillskrutten glad igen och mamma har fått en kram ;)

1 kommentar:

Okki sa...

Härligt med kramar från småkruttar :)
Hoppas ni kryar på er!
Kram Okki