fredag 8 oktober 2010

Ny dag..!

Det är helg igen, veckorna går fort. Här lyser solen och blåsten har gett sig av. *hurra* Jag har en massa göromål som jag borde ta tag i, men jag känner inte riktigt för det. Vill att all min värk ska gå över så jag kan träna som jag ska. Inte allt kul att inte kunna göra det man vill. Men läkaren och sjukgymnast måste säga sitt innan jag öser på för mycket. Men sen så....! Iofs så kan jag köra mitt schema som jag har, men det känns inte så muntert när det gör ont. Hoppas på en bättre vecka nästa vecka. Plus en massa körlektioner :) Teori plugg och en massa irritation hör också till. Jäklars så sur jag varit innan jag klarade mina 65 rätt av 70, nu måste jag bara få det att sitta på resten av testerna. Utan att jag blir galen ;)

Edvin kommer hem tidigare från dagis idag, han ville dit trots att jag erbjöd honom att var ledig *tokstollen* men han trivs så bra och det är så kul.

Anton var nöjd på morgonen han med *tack och lov* Bönade några gånger att jag skulle städa lite i hans rum, men det gör jag inte för Hans sa till honom igår att det var dagens *att göra* för honom. Tänk att han tror att jag ska göra det åt honom. *skrattar*

2 kommentarer:

Mia sa...

Viggo har alltid velat gå till dagis även när det är stängt. Synd att det inte är lika kul att gå till skolan;-)
Kram

Okki sa...

Fint du har fått det med nya bilden :)
Trevlig helg!
Kram