onsdag 20 oktober 2010

Frusen..!

Tråkigt väder, regn och rusk. Hela jag är frusen,is kalla fingrar som känns sega som toy.

Har inte så mycket att förtälja idag, mest bara hemma pyssel och vila som gäller. Ta det lugnt och inte behöva stressa mellan olika saker hela tiden. Njuta av att vara själv ett par timmar och bara vara jag.

Körlektionen igår gick rätt bra, trots att ja hade gummi kropp efter pilates passet innan. Gudars vad jag har träningsvärk idag. Men det är bra, då vet man att man gjort nåt bra.

Fick avboka afro passet ikväll för jag orkar inte när jag har förkylning i kroppen. Rackarns rethosta och små hängig. Kände under passet igår att jag inte borde varit där heller. Hjärtat hoppade oroväckande snabbt och hoppade överslag. Nåja jag tog det lite lugnare och pausade vissa moment.

Jag är ingen tränings fantast, men känner att ibland så måste man plåga sin kropp lite för att den ska må bra i slutändan och i framtiden. Men det är motigt att ta sig iväg.

Inga kommentarer: