måndag 18 oktober 2010

Denna måndag...!

Kanske inte började så bra, Anton var på dåligt humör och ville inte alls ta till sig det man sa till honom. Ja jag tänder på alla cylindrar när han kallar mig fula ord som jag inte ens tänker upprepa idag. Men jag tål bara inte att man kallar nån sådana saker. ADHD eller inte, det ska inte ut ur nåns mun.
Han var på rätt okej humör när han cyklade iväg iallafall och det kanske kanske blir en bra dag i skolan idag. Vi får hoppas.

I går var vi en snabb sväng till Kalix, för att lämna över våra kvarvarande fiskar till syster yster och Ludvigs akvarium. Vi är lite leds på dem och så håller pumpen på att ge upp totalt, den låter så högt att man inte hör sina tankar när man sitter bredvid. Vi ska starta upp det igen senare när vi känner oss manade, Anton vill bara ha guld fiskar så det har vi lovat honom.
En snabbis till moster blev det också för att lämna lite kläder till Kjell om han ville ha dom.
Där fick jag mig dukar och gardiner som jag exakt vet var jag ska sätta dem, bara vi får färdigt allt vi ska fixa. *L*
Hämta Anton hos sin pappa och sedan järnet hem för jag hade träning, sprang in på inpuls med mindre än fem minuter till godo. Tur jag bytte om i bilen. ;)

Nu är det snart dags för mig att stänga strömmen till datorn och sätta mig med teori böckerna en stund.

Inga kommentarer: