fredag 12 mars 2010

Vad gör man...?

När man bara känner sig trött och förbannad på det mesta. Jag är verkligen inte den roligaste människan just nu. Går och lägger mig hur tidigt som helst på kvällarna bara för att jag vill vakna upp till ett bättre humör. Stressar upp mig över småsaker och hjärnan går på högvarv. O milda tider så trist det låter.. *L*

Ja det är tur att jag vet att humöret blir bättre, som sagt, Det är en berg och dalbana hela tiden. Och var dag som är en bra dag för Anton i skolan är ju super skönt. I går hade dom vikarie, det blev visst inte så mycket gjort för honom men han vad glad och trevlig iallafall.
Han var förbi en stund när Edvin skulle åka skidor och hejjade. Då blev Edvin glad, jag blev glad att han gick tillbaka till skolan utan att tjorva. Duktigt gjort av honom.


2 kommentarer:

Mia sa...

Usch vad jobbigt du har det nu. Det blir nog bättre när våren kommer, tror du inte. Vi behöver nog lite sol och värme nu!Jag gick och la mig kl 21.30 igår, man behöver sova. Styrkekramar

Make everyday a good day. sa...

Tack fina Mia
Kram tebax