lördag 13 mars 2010

Härliga helg...!

Lördag hela veckan lång... *L*

Idag har jag varit så trött så trött. Men haft en bra dag. I förmiddags så var vi med och tittade när Hans hade innebandy match. Dom förlorade =(
Edvin var på sitt busigaste humör och hittade på allt för att jag skulle skratta åt honom. Sen förklarade han att han skulle gifta sig med mamma. *L* Hehehe ska låta honom se det jag spelade in när han skaffat tjej i vuxen ålder.. Min lilla älskling.

Efter det så åkte vi och snabb handlade lite innan vi for hem och fikade, efter det gick vi alla ut och lekte i snön ett tag. Ja till och med Anton kom ut och det var inte igår vi fick med honom. Det var så mysigt. Edvin hade så trevligt att han kissade ner sig......!!! Vilket han aldrig gör annars. Väldigt förvånad blev jag. Sedan han bytts om på så åkte han lite skidor med Anton och det var så roligt att se dem göra nåt tillsammans.

Nu har Hans åkt iväg på Whiskey-provning och vi andra ska ha myskväll framför tv,n

HA en skön kväll där ute.
Kram


1 kommentar:

Mia sa...

Å sån liten raring. Viggo ska också gifta sig med sin mamma:)
Trevlig helg, kram