tisdag 30 mars 2010

Hmmm...!

Att vakna och se att det snöar gör en inte glad alltid. =/ Nog vill jag hellre se en sol och blå himmel..
Under påsk så ska vi åka ut till Småskär. Svärmor, svärfar, Sam, VI och så mamma, Gunnar Josefine, Jenny och Ludvig. Mamma och co har hyrt en stuga så dom kunde komma med ut .
Det blir kul. Men vädret såg inte lovande ut. Sååå trist.. Men Påskharen brukar hitta ändå. *skrattar*

Annars så går dagarna sin gilla gång, Edvin var till Logopeden igår, dagis idag, ögonkliniken imorgon och slutligen på torsdag ska han till allergisköterskan och läkaren... Inte en ovanlig vecka alltså. =) =)

Anton går till skolan med surmulen min. Inte alls kul att gå dig just nu.

Ja och jag..! Vad gör jag...? Hmm jo jag ska åka iväg och göra några ärenden idag som inte kan vänta.

Hoppas ni får en fin dag
kram

1 kommentar:

Mia sa...

Vad mysigt ni får det i påsk! Och det är väl roligt med lite snö för barnen ;) Kram