tisdag 30 mars 2010

Nya möjligheter....!

Dyker upp ibland när man inte väntar sig det. Kanske kan det bli riktigt bra, vi vet inte ännu, kanske kanske kanske.

Idag har hjärtegrynet varit på dagis, den enda dagen denna vecka. I morgon ögonkliniken.. Lovade honom fika efteråt. =) =) Mitt lilla tårtmonster. Fast jag har faktiskt tre st. Alla herrar i familjen älskar tårta. =) =)

Idag ringde A-L från skolan just när jag hämtade Edvin på dagis. Hon fick inte Anton att göra ett matteprov som dom gjort under dagen. Han fick sitta kvar när alla andra gick på gympan. Jag sa att jag kunde komma över dit och se om det hjälpte. Lämnade kvar Edvin och sprang över och han (anton) var inte glad kan jag säga. Vägrade göra klart provet. Provade att hota om indragen dator mm. Men det hjälpte inte. Efter många om och men sa jag att jag kunde stanna och stryka honom på ryggen om han bara räknade klart.. Det gjorde han tack och lov, efter lite knotande.Han hade svårt med koncentrationen.

Jag blev så yr och illamående att jag trodde jag skulle tuppa av efter ett tag, usch en lite jobbig promenad hem, men sedan lekte Anton ett tag med Edvin och då la jag mig på soffan och djup andades. Jag mår bättre nu iallafall och det är ju skönt.

HA en fin kväll allihopa.
Kram


Inga kommentarer: