onsdag 3 mars 2010

Liten trött kille...!

Edvin somnade på soffan för en stund sedan, han var helt slut efter allt hostande. I morse följde vi Hans till jobbet, meningen var att farmor skulle hämta Edvin där och skjutsa mig till Arbetsförmedlingen. Men det blev inte riktigt så. Edvin var så hostig och inte värst pigg så Hans tyckte att han åker hem med honom i stället. Först så åkte vi som sagt till hans jobb, där vi drack kaffe och hämtade jobbdatorn så han kunde jobba hemifrån. Väl där så ville mina flitiga små fingrar städa upp lite och göra fint på kontoret. =) =)
Att jag aldrig kan låta bli, han tycker att jag städar så han inte hittar någonting. *skrattar* Jag gjorde bara lite fint. *L*

Sen skjutsade dom mig till mitt möte och efter det så knallade jag in till bussen i stan, men jag tog en snabbis förbi HM också. Hittade en fin täckväst till våren på rea. Tjohooo.

När jag kom hem så fikade vi och sen har jag tvättat och vikt massa tvätt. Sedan myst lite med Edvin innan han slocknade. *goungen*

Hur är din dag än så länge..?
Kram

2 kommentarer:

Fotomixaren sa...

Tja, den är väl som vanligt antar jag...busy as hell :D

Make everyday a good day. sa...

Såklart =)