onsdag 3 mars 2010

Utmaningen!

- Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista med deras namn.

- Efter detta är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och de ska läsa ens egna blogg för mer information.


* Avskyr blyertspennor. (finns inget äckligare)

* Kan stå på händerna under vatten, (tror jag kommer ihåg hur man gör.)

* Har gjort flest magplask av alla i min omgivning. (yeeeij)

* Är lite smårädd för den äldre varianten av plogbilar. då jag som liten fick panik kasta mig i dikeskanten för att inte bli påkörd. Till råga på allt så fick jag ta sparken med mig.

* Hade en kompis som var typ 60 år äldre än mig när jag var fem.
Han sa att jag hade spatt i benen. (tydligen kan bara hästar ha det har jag lärt mig nu) Fick en hand gjord gå käpp av hans son *skrattar*

* Får alltid bollen i ansiktet om jag spelar fotboll.. (har tydligen fört den traditionen vidare til min äldste son) *suckar*

Jag skickar denna utmaning vidare till
mossi Lotta * utan fokus och skärpa*

Har ju inte så många bloggande läsare ännu, mer än dom som redan gjort denna utmaning *L*

Inga kommentarer: