söndag 28 mars 2010

Trött mössa...!

Är det redan morgon...? Edvin var piggare än vanligt idag, då passade han på att väcka upp storebror också, som givetvis inte vaknade på sin soligaste sida då såklart. Mycket bus blev det.
Nu sitter han i sitt rum och lyssnar på dunkande musik. Edvin ser på Alfons Åberg.
Hans sover och jag satte mig här.

Igår var vi på finalmatchen för att hejja fram Hans lag, jättespännande var det och jämt, men tyvärr så förlorade dom med 4-3. Ett väldigt filmande lag mötte dom.. Jag har inte sett vuxna människor som backar in i andra och sedan kastar sig ner. Allt bara för att få fördelar av domaren. Nåja strunt i dom, dom fick applådera åt sig själva för dom hade inte en sån bra hejjarklack som Hans lag hade...*L* ;)

Svärmor och svärfar var också och tittade, sedan åkte vi hit och lagade god mat. Mamma och Jenny plus Josefine var här redan och väntade. Hade satt in köttfärslimpan i ugnen och gjort salladen klar. Bara småfix kvar sen.
Gott och gott och gott.

Lite tv på kvällen sen innan jag lade mig och läste en bok för ögonlocken hängde. Gudars vad trött jag var.

Idag vräker det ner snö ute, känns lite trist måste jag säga. Men våren är snart här..
Ha en fin dag allihopa.

Inga kommentarer: