torsdag 15 januari 2009

Varm..!

Stackars Edvin, 40.0 nu, det hjälper ju inte med febernedsättande, bara tar ner den ytterst lite. Han ser så trött och sliten ut.
Kan inte alla människor få bli friska snart från denna hemska influensa.
Det är ju var och varannan som är dålig nu.

JAg skulle mer än gärna lägga mig för natten snart, har inte sovit så mycket inatt sedan Anton väckte upp mig, han hade hört nåt bakom fönstret. Äsch sa jag och lade mig igen. Hmmm givetvis så var ju min hjärna igång sedan, nog hörde jag ju lite dunsar och ljud. Kanske det var tjuvar iallafall. Låg länge och bara blundade med ett öga, kunde inte somna om alls på länge.
Hade lust att sätta en stor lapp på dörren att Här är vi bara fattiga finns inget att vilja ha..!

Nåja mitt arma jag somnade iallafall till sist. ZzzzZzzzZzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gulle-du, vet du att jag älskar dig!