söndag 25 januari 2009

Helgen..!

I lördags var vi till mamma på kalas. Firade henne och Kjell. Edvin var solskenet själv, överlycklig att det var kalas och TÅRTA.
Hans favvo (kalas). Gotrollet Hannah var så mysig, vi pysslade på med diverse tjej grejer..*L* Tjusiga naglar fick vi iallafall. Även om jag nu tjuv tog bort min färg. *Illröd* Hannah tyckte det var tjusigt..*skrattar* Go unge..!

Hans slocknade direkt han nattade Edvin på kvällen, var bara upp och borstade tänderna.. *skrattar* Jag lade mig och tittade på tv för jag vill inte vara ensammen uppe på kvällen. Blääää.

Inga roliga saker fick jag nu ikväll höra från någon jag tycker om och det var inte så kul. Jag hoppas att det ska bli bra iallafall för jag tycker att det är en fantastisk person. Det kändes iallafall bra att hon ville berätta det för mig.

Anton är bråkig nu när han ska sova, kräver, gapar och skriker, jag blir ta mig tusan galen. Han respekterar inte nåt när han är på det humöret.Hans fick nyss gå in dit och vara jätte arg, att han inte ger sig utan att man ska bli galen.Energin tar slut på en sekund käns det som. Och nu känner jag att tankarna ligger på annat håll.

Inga kommentarer: