fredag 9 januari 2009

Märkligt beteende...!

Anton skulle ha varit hos pappa sin i helgen som var, det glömde jag totalt bort, men Anton ringde dit under torsdagen för att kolla om han fick komma för han var sugen på det. Nääee det gick ju inte, för han skulle ju jobba. Nåja när jag ringde dit i veckan för jag var spyleds på bråk så påpekade han kvickt att denna helg inte var hans utan det var förra. Vilket jävla beteende, han tog alla sina chanser att mörka det när Anton ringde, synd att jag var så virrig att jag inte hade koll på helgerna, för då hade det blivit andra bullar av.

Förbannad är ett milt ord för vad jag är. Inte en susning om hur han fungerar i vardagen har dom, jag tror inte att dom ens vet vad ordet trött innebär hemma i vårt hus. Och för att vara helt ärlig..!! Jag tror att dom skiter i det.


Nu är jag ensammen hemma iallafall, tyst och stilla. *skönt* Senare ska jag till sundis och titta när Anton har skridskoåkning på gympan. Efter det ska jag hämta Edvin på dagis. Han bad om det imorse..*lillskrutten*

Inga kommentarer: