tisdag 27 januari 2009

Dagarna går..!

Igår var jag till läkaren, hon pratade bara om Anton....??? Ursäkta mig, var det inte min tid idag..*fundersam* Efter det så åkte jag och köpte en blomma till AnnLouice, tog med mig den och for til skolan. Missade precis Antons gympa, jag hade lovat att hinna dit. Men jag hoppade av bussen och sprang sista biten till skolan för att hinna dit före han. När han kom så fick han lämna blommorna. Hon blev så glad..*L*

Jag var helt slut och hade tänkt gå hem, men Anton ville att jag skulle stanna, han jobbade på duktigt. *kul*

14.45 gick vi och hämtade Edvin på dagge. Han tjöt av glädje lillgubben. Medans vi traskade hem så lovade jag barnen att åka till badhuset, så efter vi ätit en snabb middag så packade vi oss iväg. Det var så kallt i vattnet. Brrrrrrrrrrrr. Men kul..
Edvin var med mig i damernas, superduktig unge. Go och glad.
När vi var klara åkte vi hem och åt våra alldelens färska semlor Hans hade överraskat oss med. *mums* Men urk vad jag började må illa på kvällen, jag trodde jag skulle krevera.

Vaknade i morse och mådde bra igen.. *hurra*
Anton kom ihåg att han hade sin första trumpet lektion 8.15. Då bestämde jag mig att följa med och titta. Det var jättekul, jag skulle vilja spela. *förvånad*
Han tyckte det var så pirrigt, men glad att det var igång äntligen. Och duktig var han. Jag hoppas han fortsätter spela.

Inga kommentarer: