tisdag 20 januari 2009

Till salu..!

En elak sur skrikande skitunge. Någon som känner sig manad där ute..? Näe kunde väl ana det..!

Ja jag vet inte vad som flugit i ungen, på sista tiden. Skriker mest och är ful i mun. Igårkväll så la han sig vid åtta, jag låg i sängen en stund med honom, sen när jag gått så började han leva om och skrika. Edvin vaknade och var ledsen, men han somnade om ganska snabbt när Hans gick dit. Efter sjön suger på kanal 5 så lade jag med honom i 20 minuter till, han somnade inte då heller. Medans jag vek tvätt så skerk han igen så att Edvin vaknade och då lade jag mig där och Hans tog tag i Anton. Han fick vara riktigt arg, men det hjälper ju knappt vad man gör. nu bara gnäller han och gormar att han vill bo hos pappa.

Har sagt till honom att det ligger hos pappa...

Anton behöver verkligen se att en vardag hos pappa inte bara är en kravlös dag varje dag. Han behöver se en riktig vardag med läxor och allt annat som tillhör.

Idag har jag iallafall varit till stan och köpt Anton ett par täckbyxor plus mjukisar till Edvin.

Inga kommentarer: