torsdag 15 januari 2009

Galen morgon..!

Allt har varit upp och ner. Anton har varit alldelens galet sur och bara vägrat ta medicin och göra sig klar. Till Hans har han bara surat och sagt fulord, försökte få med sig Edvin på det, men se det lönade sig inte. Hans tog in honom i hans rum.
Efter mååååånga om och men så tog han sig iväg till slöjden, men sent. Det visade sig också att jag hade informerat om fel fröken(jag sa det jag fått höra igår) O det var visst ändrat. Han blev inte glad. (fulord) Till och med från mig. Jag blir tokig ibland. Allt blir svart, all energi är som bortblåst. Allt blir bara skit.

Om man säger att man inte orkar mer, så måste man ändå orka. Om och om igen..Nu har jag sagt det en miljard gånger och jag har verkligen inte mer energi, nu är man nere på botten igen. Jag kommer nog aldrig att få bli friskare.
Man tar från resurser som inte ens finns.
AaaaaaaaaaaaaaaaRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrGrrrrrrrrrrrrrrrrrr................!

Inga kommentarer: