onsdag 21 januari 2009

Semester på obestämd tid...!

Det skulle jag vilja ha,, eller att Anton hade. Så man inte måste ligga 200 steg före hela tiden. Man blir snart gråhårig av att all tid upptas till honom. Och så tycker han ändå att vi bryr oss om Edvin bara. Fast vi nästan alltid frågar honom med om saker. Men han vill ju inget.
Nu i veckan så har Annlo varit sjuk och så har Lotta åkt iväg på kurs. (tror jag att det var iallafall) Så nu har dom vikarie och Han har redan ringt hem flera gånger, plus varit hem och hämtat skrillorna. Sen var DET inte bra, då fick jag gå dit med mina.. Det verkade funka.

Jag stötte på Carin, hans gamla fröken. Snälla rara goa omtänksamma underbara människa. Finns nog ingen som henne. Kändes skönt att få prata av sig en stund.
Hon är ju den som jag litar mest på och hon säger så bra saker, som man tar direkt in i hjärtat.


Tyvärr så tror jag minsann att jag är ganska så bitter och arg just nu och det spelar en stor roll i ens välbefinnande.

Inga kommentarer: