torsdag 4 november 2010

Torsdag 4 November

Ny dag, ny dag, ny dag..! *hurra*
Trött efter att ha mått pissigt igår kväll sedan jag kom hem från mötet. Känns som att jag har världens träningsvärk, vilket jag då inte har eftersom jag inte får träna alls på obestämd tid. Nåja alla små stigar i livet leder fram till andra saker, har jag minsann märkt under mina 35 år.

Myser hemma med Edvin idag igen, han är som solen själv, rena rama medicinen mot depp. Vädret är inte alls roligt idag heller, men kanske tar vi oss en liten promenad i alla fall.

Anton är kvar i Kalix hos pappa, men skulle nog åka till mormor idag, lite tveksam var han så jag tror att han har har haft det bara bra hos pappa. Edvin längtar tills på lördag då vi ska ha middag och så kommer Anton hem. Han har väntat länge nu säger han.

Inga kommentarer: