söndag 14 november 2010

Härliga helg...!

Ja det var helgen det ;) Hunnit med att både vara lat och effektiv. Ätit god mat och hört på Edvins alla tokigheter. Han har sån fantasi att man får sällan en tyst stund. Munnen går i ett. Idag när vi borstade tänderna så märkte jag att det var blod på tandborsten hans. What..? Jo men se på katten. Killen har ju en lös tand i munnen. Jag blev jätteglad och tjoade på Hans, sen stod vi och glodde i munnen på honom som två spån. ;) Men det är ju en riktig milstolpe ju. Första lösa tanden på våran go unge. Han är riktigt mallig, o lite pirrig.
Hans fick sin fars dags present redan i morse när vi vaknade, choklad från Frost. Plus whiskey fudge ;) Tror han blev nöjd.

På eftermiddagen tog jag en promenad innan vi skulle hämta upp Anton på Storheden, han var där med sin pappa, det var ju svinkallt ute -13. Friskt men härligt.
Efter vi hämtat Anton så åkte vi till Hagaviken och Svärmor och Svärfar för att fira Fars dag. God mat och gott fika. Anton var lycklig över att få lingonkaka. Han har längtat länge efter det sa han.
Min lax blir inte så god som Vanjas så det är ju tur att vi får njuta av hennes då och då. *Tack så mycket*

Höll ju nästan på att glömma...! Bästa Sara har varit på shopping tur idag och fixade då Kuoma skor till Edvin. Tack snälla goa ni, det var toppen bra och jag är så tacksam. Bra vänner är fint att ha ;)

Inga kommentarer: