söndag 28 november 2010

Kväll igen då...!

Och jag gäspar och är trött som bara den. Det lutar åt säng hållet snart tror jag.
En bra dag har det varit, trots att man fick en smärre chock när vi hämtade Antons mediciner och fick vackert hosta upp med 1800kr. Det har inte hänt förr kan jag säga, hälften har det kostat ungefär. Nåja vad är en bal på slottet eller en JUL med paket :(
Tusan vad man blir ledsen att det ska vara så dyrt. Men jag är tacksam att det finns mediciner så att dom kan få fungera i vardagen. Få det lättare och få känna lite ro. Kunna tänka som Anton säger :)
Vi har advents fikat hos svärmor och svärfar, det var gott som alltid ;) Idag unnade jag mig lyxen att smaka det goda. Och jag ångrar det inte, alltså var det ett bra val. *skrattar*
Goa Berit var också där, se när vi åkte så skjutsade vi hem henne. Till Edvins stora lycka satt jag bak med honom, men aj vad jag blir åksjuk, fick sätta mig i mitten, det går oftast bra. Nåja det gjorde ju trollet gladare i alla fall för nu nådde han ju att luta huvudet mot mig :) Go gubben.
Nu sover han gott sedan länge och Anton är snart på väg han med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jösses vad dyra mediciner, helt sanslöst...inte klokt, men vad gör man. Man kan ju inte välja bort sånt som gör att ens barn mår bra.
Ni verkar ha haft en härlig dag förövrigt så du har väl all rätt att känan dig behagligt trött.
Ha en fin vecka nu och sov så gott//Kram Lena