onsdag 24 november 2010

Lussebullarna fick godkänt..!













Till och med Edvin tyckte om dom. *jippi* Det är så svårt att få denna
lilla kille att tycka om någonting annat än hans älskade BÄR..! Han kommer nog ha världens största bärodling när han vuxit upp. Man kan ju alltid hoppas att han inte föräter sig bara ;)
Här är lugna gatan på
kvällarna och jag kan inte fatta att det är sant, känns väldigt märkligt att ha stilla och ro. Det är nog någonting jag aldrig kommer att ta för givet. Men helt underbart är det att det kan få vara så mellan varven. Synd bara att jag då inte kan få må bra. Jag skulle ge vad som helst för det, känner mig leds och orken tryter så fort jag gör nåt. Men det kommer säkert att vända snart, det måste det.
Det är härligt att ha jul i huset igen och jag är så glad att det blev lite annan pyntning i år..

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så härligt juligt det var här inne, och lussebullarna ser verkligen smarriga ut!

kramar om!! // Maria

Daniel sa...

wow så fint!
Å jag kan känna goda smaken av bullarna ända hit!

Make everyday a good day. sa...

Vet ni..? Dom var goda :)
Om jag kunde så skulle jag sända er en påse *skrattar*