fredag 26 november 2010

Fredagen den 26 November..!

Varit hemma med goaste Edvin Hela idag, Anton gick till skolan och då blev Edvin så besviken. Han hade velat att han skulle vara hemma idag med oss. Han säger att hans storebror är som en *riktig kille nu* Inte skrikig och arg....! Goaste trollet. Han är som ett plåster efter storebror nu, har varit så dom senaste dagarna. O efter sin far då..! I dag fick jag vara den *bästa mamman i världen* Det värmer hjärtat :)
Vi har bakat lussekatter, för det hade jag lovat honom tidigare, så det ville han göra idag så klart. Bakade som vilken karl som helst ;)
Efter det så väntade han i flera timmar på att Anton skulle komma hem från skolan så han skulle få bjuda honom på lussebulla och julmust :)
Lyckan var stor när han kom.

Senare så åkte vi till stan med Anton som skulle hoppa på bussen till Kalix och åka till sin pappa över helgen. Det var liiiite kallt ute kan jag lova, riktigt bet i kinderna. Edvin sa att vintern är dum, den gör illa oss *L*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och talar om att jag varit här...
Vilken mysig dag ni haft med bakning och viken härligt julig blogg :-)
Önskar en trevlig helg/Lena

Make everyday a good day. sa...

Tack så mycket :)
Blir alltid varm i hjärtat när nån vill kika in hos mig