lördag 27 november 2010

Härliga lördag..!

I dag så har vi varit en sväng på storheden och handlat lite småsaker. Sen när vi kom hem så gjorde jag en bulldeg, nu var vi sugna på kanelbullar. De doftar så gott här hemma nu. Man blir riktigt lycklig. :)
Medan bulldegen jäste så han jag med att göra lite is-choklad.
Sam är här medan Bert och Vanja är bortbjudna på middag, ja
g kan säga att han är mer än sugen på bullarna ;) Men han har redan ätit ett grisöra och kakor så han får nog vänta till efter maten. Nu ligger han här brevid mig och tittar mot köket. *skrattar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen, jag tror att jag kommer och hälsar på *ler*
Ischoklad och bullar, mums vad gott det ser ut!
Ha en fin fortsättning på helgen/Lena

Okki sa...

Vad du bakar och står i,
julfint har du fått på bloggen oxå :)

Kram Okki

Make everyday a good day. sa...

Lena- VÄLKOMMEN ;)

Okki- Tack :) Jag får mina riktiga bakryck ibland och då bakas det friskt. ;)