fredag 6 februari 2009

Vill någon byta..?

I går så var det en dag från helvete här hemma. Anton var helt tokig, skrek och gapade åt mig och Edvin. Hotade med diverse hemskheter och vi fick knappt röra oss i huset. Det var som om djävulen flygit i honom. Han hade varit på dåligt humör i skolan också, kan inte fatta vad det tagit åt honom. Hotar med såna saker att man blir mörkrädd. Vill inte ens skriva dom offentligt. Skrek och skrek. Fast Bert och Vanja var här. Han var så ful i munnen åt mig så jag förpassade honom till sitt rum, men jag var tvungen att stå och hålla för dörren, han kastade saker och skrek. Helt sjövild. Efter nån timme gav han sig, då var han helt slut, satt framför tv,n resten av kvällen. Gick och lade sig utan knot. Edvin mår inte sådär jättebra av att vara mitt i allt detta jämt. Och vad jag och Hans blir, det är inte ens någon ide att skriva upp..

Idag är man mest glad att han for till skolan utan bråk, och helt tom i skallen.

På helt allvar så vill man bara ge bort honom, till en väldigt billig penning

Inga kommentarer: