måndag 9 februari 2009

Det bara yr nu...!

Snöflingorna ute alltså.. Det var sol för en stund sedan, tänkte ta mig ut en sväng då, men medans jag vek tvätt så började det att snöa igen.. *trist* Det räcker gott och väl nu. Vi har ju fått massor under helgen. En jättestor backe har det blivit här bakom huset på vändplanen. Där kommer Edvin älska att vara och klättra.

Undrar hur Anton och dom har det inne i stan, dom skulle på utflykt med klassen, bada på Pontusbadet, samt gå på biblioteket och äta matsäck. Han var rätt sliten på morgonen, har så mycket utslag på kroppen och i ansiktet. Plus att han säger att det smakar blod i munnen. Konstigt.....!! Men om han inte känner sig bättre snart så ska jag ta honom till en läkare.

Anton han tyckte att det var så skönt när jag var borta. Så tyst och lungt. *skrattar* Han hade gärna sett att jag var borta längre.

Jag ska ha det i åtanke till en annan gång..*L* Kanske man borde skrammla till en låååång semester.. *funderar*

Inga kommentarer: