torsdag 26 februari 2009

Sliten..!

Hej hå... Vilken jävla skitsnuva. GRÖNT snor och inte ens nässpray dos nr fyra får bukt med täppan. Jag kvävs känns det som. Lika dant för Edvin skulle jag tro. Hans har blivit sämre han med, lät kraxig i morse innan han åkte till jobbet.

Jag fick inte iväg Anton till slöjden hur jag än gjorde så det slutade med att jag gormade på honom i evigheter, ingen reaktion. Till slut var jag vansinnig då fick både Hans och Micke prata med honom via telefonen. Jag blev hysterisk till sist och var så tåppt att jag ville spy hela tiden.
Edvin mitt i allt men var som en liten sol. Gogubben han lyser upp.

Skoldagen har iallafall varit bra och han har jobbat på bra. Gjort en del matte mm
Han kan vara nöjd sa AL.
Det är ju toppen. Nu sitter han och spelar hockey på x-boxen alldelens nyduschad och smörjd.
Edvin leker.

Inga kommentarer: