fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13...!

Ja det är ju en allmän otursdag,, sägs det iallafall. Håller fingrar och tår att det inte blir en dag från ......... *L*

Edvin är ledig idag, sitter och leker samtidigt som han ser på bollibompa. Han ville ha fram sina leksaker han fick på julafton, så det roar bra tror jag. HAn ser så nöjd ut. Skönt att vara ledig säger han. I veckan har både han och Anton varit rätt trötta.
Anton trivs just nu inte så bra i skolan, så vi måste få till en ändring på det, men det ligger lite i skolans händer tycker jag. Dom måste ju se till att han har det bra när han är där.

Igår på sin födelsedag så åkte han till pappa, han ville det så jag tog ledigt från skolan idag. Han verkade nöjd att åka iväg med bussen. Han tycker annars att det är trist att sitta och hänga på buss så länge. Och så har dom havererat flera gånger nu när han åkt så han är väldigt skeptisk.

Jag som var så säker på att han nu skulle få skidor av Micke( vi pratade om det vid jul) Men icket.. Så typiskt.......! Blähääääää.....!!!

Nä nu ska jag gå och pussa lite på Edvin..

Inga kommentarer: