måndag 2 februari 2009

Men herre gud vilken unge..!

Edvin har typ i tre timmar tjatat om glassbilen...*ihhhhh* Mina öron orkar inte mera. Jag satte mig i soffan och ringde till Sara. Under tiden åt han lite fiskpinnar (snodde från bänken) Sen åt han äpple och drack saft. Allt medans han lääääängta efter glassbilen.......!! Efter en stund hoppade han upp i min famn och sa att han var en brandman som skulle släcka eld.. Då kom han med truten och började pussa på mig i ansiktet. Sjötokig. Jag skrattade hej vilt, vilket resulterade i att han bara blev mer glad i hatten. JA var tvungen att avsluta samtalet och lägga på. *pust* Det var bara att gå med honom i badet sedan för han var alldelens svettig av allt busande. Nu ligger han i sängen och ska för hoppningsvis somna snart. Han är lite sur för han ville gärna vara vaken tills glassbilen kommer. Typ 19.30. Vilken jäkla tid att komma.. Typiskt. Då sover iallafall Edvin sedan länge.

Inga kommentarer: