tisdag 31 maj 2011

Men...?

Hur kan det bara vara möjligt..? Skolan slutar nästa Torsdag...! Anton´s alla klasskamrater har hälsat på i nya skolan och alla sina nya klass kamrater. Men inte Anton, vi vet ju fortfarande ingenting. Hur kan det få vara så här..? Fattar inte alla jävla ****** (ursäkta språket) att det handlar om en människa som har rätt att få veta vad som ska hända i framtiden. Vad som kommer till hösten etc etc. Jag är så heligt förbannad som man kan bli. Plus ledsen och väldigt besviken kan jag säga. Ändå sa han jag pratade med tidigare. Näe, ni ska inte kontakta oss, vi kontaktar er....!! Jaha och när då om jag får fråga...?
Nä fy ***...! Att det ens får vara på detta vis, det fattar inte jag.
Le och var glad tralla lalla la....!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men att det ska vara så svårt att fatta vad det gör med våra barn med denna oro och ovisshet. Jag blir lika ledsen varje gång det upprepar sig, vilket det tyvärr gör alldeles för ofta. De barn som behöver mest får minst...
Utan strategier, förberedelser och information mår de ju superdåligt, att det inte går in i skallen på de som är ansvariga :(
STYRKEKRAMAR och strunt ai att le och vara glad, bli lite heligt förbannad istället och ge dom vad de tål!!!
Lena

Mossi L sa...

Nä inte alls le och vara glad! Ringa och gorma och vara heligt förbannad och läsa lusen av dem! Kräv dem på ett svar och säg att du inte lägger på förrän du har ett definitivt svar! Var besvärlig och ställ KRAV!

Pöss och kram

Mossi

Annelie L sa...

Jag säger som Mossi, le inte och var glad, då händer inget, bli heligt förbannad och säg vad du tycker och tänker. Så här får det inte vara, Anton behöver mer tid på sig för att förbereda sig, han mår sämre en de flesta andra elever över ovissheten så om rätt skulle vara rätt så skulle ni ha fått besked och fått komma och hälsa på först av alla. Ska det vara så svårt att fatta för berörd personal....Grrrr
Hoppas du får tag i någon du kan skälla på, så att du kan bli glad och sjunga efter samtalet.
Massor av kramar// Annelie

Make everyday a good day. sa...

Jo jag vet att jag ska fräsa till. På fredag om jag får tag i dom ansvariga. Och om mitt jävlar anamma infinner sig, men det tror jag det gör ;)

Kärlek och trots! sa...

Gillade starkt din kommentar hos Katrin Z gällande tjejen på nyhtesmorgon! Bra att fler säger ifrån gällande hennes fördömmande blogginlägg!

Anonym sa...

rød skrift er vanskelig å lese

Mamma Z sa...

Tänk, det här har jag läst inne hos flera föräldrarbloggar..att så mycket hänger i luften inför hösten.. Finns det inget som heter verksamhetsplanering?? Våra barn mår inte bra av att inte veta i förväg..hinna smälta och ta in det nya..

Önskar er stort lycka till!!