tisdag 24 maj 2011

Trista väntan...!

Ja varför tror man alltid gott om instanser som ska snabba på..? Borde jag inte ha lärt mig vid detta nu, dom hör aldrig av sig som lovat. Nu vill jag veta vad dom beslutat. Det är trots allt VI som lever i detta och det är Vi som funderar klockan runt. Jag vill veta nuuuuu....!
Bup har redan gjort sina saker och dom berättade ändå ganska snabbt och följde upp det också. Bra tycker jag. Det blir ett avslut där och en remiss till Habiliteringen istället. Där jag hade velat ha honom inskriven från början. Dom är duktiga där och vi vet ändå en del därifrån under alla dessa år som vi gått dit med Edvin. Så det känns bra. Bara så trist att saker och ting inte kommit fram tidigare så han hade kunna få rätt hjälp och kanske fått ha det bättre. Men sånt är livet, inte alltid som man önskar.


Idag har ja en sån däringa dag då man känner sig ensam och bortglömd på alla sätt och vis. Inte alls angenämt, men det får välan gå, man vet ju att det går över.
Även om man är mer än besviken på en del människor, jag måste bli bättre på att komma ihåg att inte slösa energi på dessa.

Nu lite teoriplugg efter en bloggpaus och kaffe.
Ha en fin dag


5 kommentarer:

Annelie L sa...

Hej vännen,

Vet du jag känner mig precis som dig just nu, lite ensam och bortglömd...men det är jag ju inte det vet jag,men jag känner mig lite deppig idag för ovanlighetens skull, det brukar jag inte vara så ofta.
Men jag hoppas kaffe och en liten blogg runda mellan tvättmaskinerna och hoppas att det känns bättre sen.
Kram till dig, hoppas ditt kaffe smakade bra ;))

Annelie L sa...

Du undrade över gruppen på Fb. Leta upp mig som vän, (Annelie Lorentzon)så ska jag bjuda in dig till gruppen om du vill vara medhe. Du kan ta bort mig som vän sen om du vill, men vi måste vara vänner föra att jag ska kunna bjuda in dig.
Kram

Anonym sa...

Hej gumman! Inte är du bortglömd, du saknas här..av mig och säkert fler läsare. Om det var hjärtefrågor npf-gruppen kan du lägga en förfrågan till gruppen på FB så lägger jag till dig, jag är administratör där.
Kramar om dig, och vill att du ska veta att du inte alls är ensam gumman.
det är tufft att gå och vänta på heb m.m. och konstigt nog måste man tjata om allt, om och om igen.
Hoppas att det känns bättre imorgon gumman//Lena

Make everyday a good day. sa...

Tack vad ni är snälla :) *kram på er*
Ibland rullar ensamhetsvågen in över mig bara och det känns ledsamt.Tur att jag har mina fina i bloggvärlden då.
Tack Lena, det gick ju. Annelie jag fick inte fram dig när jag sökte ditt namn.

Kram på er

Mossi L sa...

Ja och inte att förglömma alla de dina...vi finns ju också här...alltid! Det VET du :)

Pöss och kram från Mossi L