onsdag 11 maj 2011

Här är jag...!

Har inte gått under jorden, även om man kan tro det när jag inte skrivit på så länge. Men det är bara det att dagarna går i sån fart hela tiden och jag får liksom inte tag i den *röda tråden* som ska styra upp allt. Det är Edvin och möten för honom, det är Anton och möten för honom, och där är det väl värst känner jag. Ingenting är klart ännu, jo utredningen är klar men tyvärr så är det tal om annan skolform för honom och det känns jätte tråkigt att det har blivit så. Bra på ett sätt, om det får honom att bli mindre stressad, pressad, deprimerad, rädd och slipper känna sig dålig. Han hade ju skyhöga poäng på det i skalan. Usch..!
Nåja i alla fall så är det som vanligt bara att sitta på händerna och väääänta och vääänta på att folk ska höra av sig. Och den medföljande irritationen när dom inte gör det, speciellt när man har gjort sin del i det hela.

Oj *pust* mitt i det så kämpar jag med körkortet och bröllopet som nu bara är två månader bort. Hej och hå. Men roligt är det, och spännande. Längtar efter att få ta på min nya fina ring som vi hämtade förra veckan. I dag ska vi lämna in förlovnings ringarna som ska smältas ner och göras om. Lite bredare och släta istället för mönstrade som vi hade.
Förlåt att jag inte varit in hos er och hälsat på på länge, ska bättra mig. Saknar er allihopa.
kram, kram

2 kommentarer:

Annelie L sa...

Hej, så roligt att höra från dig igen. Ja du den där väntan är frustrerande, jag hoppas ni får svar innan sommaren, för under sommarmånaderna har ju Sverige en tendens att stänga för semester, och då vet man aldrig hur lång tid det kan ta.
Jaså du ska gifta dig i sommar, det hade jag missat,vilken underbar upplevelse du har att se fram mot.

Min granne ska gifta sig i Juni och jag känner mig lite delaktig då giftemålet diskuteras lite då och då. Det är så härligt med kärlek och bröllop.
Stor kram till dig Linda.

Anonym sa...

Hej vännen! Men vi har ju saknat dig med i massor. Jaa du livet rudar på och man har ju fullt upp med att hinna med att göra allt det där vanliga vardagstjafset. Har du sen haft alla dessa möten, omplanering av skolgång och s´så bröllop att stå i ja då blir det mer än nog ändå utan att behöva känna pressen att blogga också.
Även om det nu är en hel del roliga bestyr så tar de ju såklart tid i anspråk.
Kul att du tog dig tid att titta in en stund trots allt.
Kram på dig och hoppas att det blir bra med allt såsmåningom//Lena