torsdag 30 september 2010

Aj...!

Kom hem från sjukhuset i förmiddags, Legat inne med Anton, han fick en kraftig allergi reaktion när han var hos en kompis och gosade med dennes söta kanin. Dom konstaterade att hans astma blivit sämre :( sedan hem och så på stan med bästa svärmor. Där pajjade ryggen och jag har ett helsike nu. Inget går. Inte sitta, ligga eller gå, gör ju ont bara jag böjer på huvudet. Jag viiilll inte ha ont.....! Känns som att jag måste kräkas och jag kan helt allvarligt säga att detta är en otrolig smärta som jag aldrig känt förr. Sitter just nu och funderar på hur jag ska kunna sova inatt, känns inte som att det kommer bli många timmars sömn.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ojsan! Sänder en hel bunt styrkekramar. Nej jag vet hur det är med ryggont, och inte kunna gå..sitta eller ligga. Det är verkligen inte kul!!
Jag ville ha varmt, men en läkare i danmark sa att man skulle lägga nått kalt på ryggen, så att nerverna drar ihop sig...
Tja, värt att pröva kanske!

Min son får ocks astma av kanin. Men han är inte allergisk mot något annat päls enligt tester!
Koppas han mår bättre nu!

kramar om!!