måndag 27 september 2010

Humöret från H- vete....!

Det verkar jag ha nu för tiden, jag är så trött och arg hela tiden. Och ack så leds på den här eviga skiten, en enda gång skulle jag gärna vilja att Antons käre far tog hand om allt så han får se med egna ögon vad det innebär. Men icke sa nicke sa Micke. Det gååååår ju rakt inte... Nä men vem fan tror han att han är egentligen...? Orkar inte ens spekulera i det just nu. Skulle helst av allt bara vilja marschera dit och ta honom i örat. Eller i bägge öronen och ruska om honom rejält. *elaka jag va?*

En otroligt tjurig och skrikig Anton här hemma och obstinat till tusen.

Jag har sagt det förr och jag kommer säga det igen. Ni som gnäller och har normala barn, ni har inte en susning, finns inte en chans att ni kan förstå hur det är. Det är bara så.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Nej precis, de vet inte...men är så snabba att dömma..

Sänder massa styrkekramar denna förmiddag!

Kramar om! // Maria

Okki sa...

Styrkekramar från mig oxå.
Hoppas allt löser sig till de bästa tids nog :)

Kram Okki

Karin sa...

Hej, hittade din blogg genom någon annans. Jag vet vad du går igenom. En av mina söner (Han bli 18 i januari) har ADHD och bl a A-typisk autism. Vi har ett gammalt läk.intyg bevarat, där står att O var det mest livliga barn den gamla luttrade läkaren mött. Tänkte många gånger skriva en bok om det vi gick igenom, men hann aldrig och dessutom fanns ingen kraft till det. När han skulle börja högstadiet sökte vi oss till Järna och en läkepedagogisk verksamhet där. 4 fantastiska år fick han där och nyss började han på gymnasiet, även det i Järna. Det fungerar fantastiskt bra, han har gjort enorma framsteg och vi hinner andas, borsta tänderna och torka av bordet, ja allt det där som vanligt folk gör utan att tänka på det! Jag brukar säga att för varje dag som gick åldrades jag en vecka... Kram!!

Nina sa...

Jag skickar också styrkekramar!
Har du nån avlastning?
Kram Nina!