fredag 10 september 2010

???????

Jahapp kan man ha mindre att skriva om, eller rättare sagt lusten att skriva tryter lite, men så är det ju för de flesta då och då.
Vi håller på att göra om lite hemma i våra gamla sovrum, men det tar tid eftersom det kostar pengar såklart. Solen skiner som bara den och det är värsta sommarvärmen ute, hur härligt som helst. Anton har gått till skolan idag efter två dagar hemma med astma hosta och snuva. Edvin är hemma han med av samma orsak Han nyser och myser. *skrattar* Och äter vinbär....!
Jag borde gå mina trettio minuter varje dag, men det går ju inte när knäet bråkar, nog ska det vara jag till att ha otur. Men jag var till en bra läkare som sa att det var antingen så att minisken fått sig en snäll eller så har knäskålen rört sig utåt. Medicin och ta det lugnt med knäet till om två veckor då jag ska boka in en ny tid.
Så här sitter jag då i finvädret och vill inget a
nnat än att ta en prommis, bara för att jag inte kan. *buhuuu*

Nåja jag får ju mysa med Edvin och så ska jag vädra lite säng kläder.

I morgon ska jag och barnen sova över hos mamma, Hans har whisky-provning och den blev hemma hos oss denna gång då dom inte hittade någon annan lokal.















Anton relaxar vid vattnet.

1 kommentar:

Okki sa...

Whiskey provning låter ju inte direkt fy skam ;)
Hoppas du kryar på dig med knät.
Kram