fredag 27 augusti 2010

Tänk att..!

Jag är bara så förundrad att det är så svårt för en del människor att vara glad för någon annan. Att det ska sitta så långt inne att visa att man tycker att den eller dom är värda nåt kul eller glädjande. Helt sjukt märkligt.
Bara nåt jag noterat senaste åren.

Nåja vad händer här då...? Jo Anton har haft en bra vecka i skolan trots den något tröga starten i måndags *L* Edvin är lite småhängig men inte så att det stör. Han har absolut inte tid att vara hemma från dagis, icke sa nicke. Tvärt NEJ när vi frågar. Han ska dit och leka för det är så roligt med alla vänner säger han. Helt fantastiskt, han har inte trivts så bra på något av dom andra två dagisen han gått på.

Jag gnetar på med mitt och ska förhoppnings vis hitta ännu en bra grej, vi får se om det visar sig vara någonting för mig *L* Men jag tror det. När jag nu väl tar mig dit så *L*

Hans jobbar på som vanligt och är glad att det är fredag idag ;)

På måndag åker jag med Antons klass på klassresa i fyra dagar, han är väldigt spänd och pirrig kan jag säga. Vi får väl se hur det kommer gå. Han deltar ju sällan i aktiviteter så jag har sagt det att står han bara och lider för att han inte klarar att delta så åker vi hem. Man blir så ledsen att se honom må dåligt när han vet att han skulle vilja men det inte går.

Nä nu ska jag ta mig iväg till stan och kolla efter ett regnställ för det behöver Anton.
Ikväll ska jag nog ta mig ett stort glas rödvin och fira mig själv för att jag gjort riktiga vuxen saker i veckan. Huga vad jag har trotsat mina rädslor. *skrattar*

2 kommentarer:

Okki sa...

Det gör du rätt i...
Att du tar ett glas rött i kväll.
Hoppas ni får en trevlig fredag kväll.
Kram Okki

Mossi L sa...

bra gjort! :) Hoppas du tog dig ett stort glas rött :)