söndag 8 augusti 2010

Dagarna kommer och dagarna går...!

I morgon börjar Hans jobba och Edvin börjar på dagis igen. Anton har lov ett tag till innan skolan startar igen. Jag hoppas jag kommer hinna med det jag tänkt mig att göra här snart. *håller mina tummar att det ska gå bra* Vemodigt att sommaren snart är över.
Vi har inte alls hunnit med allt vi tänkte oss hinna, men det tar vi väl som det kommer och finns tid till. Och väder fram för allt.

Lite klumpar i bröstet har jag nog allt ändå.. Hösten komme
r med allt vad det innebär inom skolan och allt annat som ska gå bra för Anton. Kommer han bli tvungen att få en ny lärare, måste jag tvingas byta skola till honom då..? Då vill han flytta till pappa säger han. :(
Ja jag vet att det komme
r bli en del att fundera på hur som helst, det är en evighets karusell att få honom att göra läxor mm. Att få honom till att delta på gympan och till att vara med på slöjden och musiken.. *suckar*

Men men sommaren har varit ett skönt avbrott, och skönt att han varit en del borta hos pappa sin.
Lite andnings pauser.
Man blir så leds och trött på allt som händer och jag är evinnerligt trött på omgivningens reaktioner.. Det tar aldrig slut helt enkelt.
Trots att man vet att han är som han är.


* min ändå goa omtänksamma fina stora kille*

1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas och tror det kommer gå bra!! Vi har också massa funderingar nu inför skolstarten. Kramar