torsdag 18 augusti 2011

Lite grått och stort...!

Ja det var första intrycket av skolan. Mitt alltså..! Vad Anton tyckte vet jag inte riktigt, han hade så många olika ansiktsuttryck att det var svårt att tyda dem. allt från pirrig, förväntansfull, förvånad, besviken, lugn, glad, lättad och ogillande. Den sista för att dom hade mycket gymnastik. Men jag tror att han kommer tycka om den med efter ett tag. Han måste ju vänja om sig, inte alltid vara beredd på att vägra allt. Och framför allt att förstå att livet kan bli så mycket lättare och roligare om man bara tar till sig den hjälp man får. Men fatta att jag har så svårt att greppa att han redan börjar sjuan. *skrattar* Tiden går verkligen undan.

En slö onyttig lunch hamnade i våra magar innan Hans skjutsade hem oss när han skulle tillbaka till jobbet. Efter det har jag mest pysslat med allt möjligt hemma som disk, tvätt mm. Vardags sysslor helt enkelt. Nu väntar jag bara på att mina muffins ska svalna så jag kan spritsa på glasyren. Sen har jag fått en hel del av denna regniga dag att gå.

Inga kommentarer: