tisdag 30 augusti 2011

Kväll igen då...!

Och det är så skönt. Mörkret faller på och man får tända sina lampor. Då blir tröttheten med ens lite mera tillåten och accepterad. Lägga sig i soffan och slö titta på tv. Det är ganska tyst här nu sedan Edvin somnat, han var ganska så trött ikväll. Dom har varit på utflykt till miljögården med dagis, matat massa djur och haft det bra. Det var en glad herre jag tog hem från dagis.
Anton har varit ute med oss efter middagen, vi for en liten cykel sväng och så stannade vi till i lekparken.

Tänkte på hur olika vi alla är som föräldrar.. Mina barn får inte vara elaka mot andra, då blir det ett sabla kackel på andra föräldrar minsann. Ve och fasa. MEN deras barn får som får fara omkring och säga vad som helst till andra, hur märkligt som helst...!!! Ganska intressant att se hur elaka en del kan vara, särskilt dem med föräldrar som tror att dom uppfostrar små änglar. Hahaha, en vacker dag hoppas jag dom får ett fint uppvaknande. Det är mycket hyckleri i vår herres hage.

Nä om jag skulle ta mig för att göra mig lite redo för att gnugga gaddarna innan jag blir allt för trött.
Natti natt..!

Inga kommentarer: